O co chodzi z tymi poduszkami? Czyli #pillowchallenge w pigułce.

Czy jest jeszcze w polskim internecie ktoś, kto nie widział celebrytek i bloggerek pozujących w kołdrze/ poduszce? O co chodzi w tym trendzie i skąd to się wzięło? Wyjaśniamy!

W świecie opanowanym przez epidemię koronawirusa, podczas domowej kwarantanny ludzie wpadają na coraz ciekawsze pomysły i w sieci podejmują najróżniejsze wyzwania.

Szwedzka bloggerka @stylebynelli jako pierwsza wpadła na pomysł, aby w czasach pandemii wymyślić specjalny, domowy dresscode. Na swoim instagramie zapozowała owinięta w stylową niebieską poduszkę i rzuciła wyzwanie innym influencerom.

Źródło: Instagram @stylebynelli

Challenge bardzo szybko został podłapany i podjęty przez innych influencerow i niczym wirus rozprzestrzenił się po całym świecie z prędkością światła.

#dziewczynyzprojektu również podchwyciły trend i zaprezentowały w sieci swoje domowe stylizacje. Oto niektóre z nich:

A czy Ty już też dałaś się sfotografować w swojej poduszkowej kreacji? A może ta zabawa Cię nie przekonuje? Daj znać w komentarzu !

Opublikowane przez Olga Jas

autor stron www, CEO w instaprojekt

3 myśli w temacie “O co chodzi z tymi poduszkami? Czyli #pillowchallenge w pigułce.

  1. Ja o tym nie słyszałam i nie widziałam. I tak naprawdę nie wiem, czy mam czego żałować. Ludzie czasami wpadają na dziwaczne pomysły. Mnie to nie przekonuje.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij