Romantyczne dusze nie wyginęły – wywiad z @magda_lene_

Odkąd pojawiłaś się w Instaprojekcie, mamy okazję oglądać więcej kwiatowych, modowych i urodowych kadrów. Opowiedz o swoim profilu.

Przygodę z Instagramem zaczęłam tak na poważnie półtora roku temu i trwa do dziś. Wkładam w niego dużo pracy i serca. Na swoim koncie pokazuje siebie i nowości kosmetyczne. Lubię dbać o urodę, chyba jak każda kobieta.

Sporo jest też stylizacji. Jakie są twoje modowe klimaty?

Dla mnie moda to nie tylko wyrażanie osobowości, ale także kontakt ze sztuką.
Może dlatego jestem duszą romantyczki i marzycielki? Wiele z nas powie, że interesuje się modą, ale to nie musi oznaczać, że lubi się stroić. Interesować się to znaczy wiedzieć coś o projektantach, skąd jakaś dana rzecz się wywodzi. Inspiracje przeważnie czerpię z magazynów modowych oraz z internetu.

Na twoim profilu jest różnorodnie.

Nie jestem wierna jednemu stylowi. Lubię miksować ze sobą różne elementy.
Najbardziej podoba mi się paryski szyk, ale cenię też prosty casual. Chętnie dodaję do swoich outfitów elementy stylu rockowego.

Instagram: @magda_lene_

A czym zajmujesz się w życiu codziennym?

Z wykształcenia jestem higienistką stomatologiczną. Interesuję się wspomnianą modą, fotografią i poezją. Uwielbiam pozować do zdjęć – przed obiektywem czuję się jak ryba w wodzie. Oprócz pozowania piszę wiersze. Może kiedyś uda mi się wydać tomik. Jestem duszą romantyczki.

W dzisiejszych czasach to już niestety rzadka pasja. Od kiedy Ci towarzyszy?

Wiersze zaczęłam pisać jak byłam jeszcze dzieckiem. Miałam około 10 lat. Przewijały się też różne opowiadania. Na początku zaczęłam pisać „do szuflady”. Później wystartowałam w konkursie i zdobyłam wyróżnienie na całą Wielkopolskę. Przeważnie piszę wiersze o miłości. Staram się cieszyć z małych rzeczy i dostrzegać szczęście tam, gdzie inni go nie widzą.

Posiadasz kontrolowaną, tajną broń na smutki. Jest szansa na próbkę twojej poezji ?

Nie ma już we mnie radości
Zniszczyli mi wszystkie uczucia
Lecz pozostało mi serce
Które nie szuka współczucia

Zły duch wciąż za mną chodzi
Zły głos wciąż słyszę w tej ciszy
Lecz moje serce się broni
Bo nie chce zginąć w goryczy

Nie wiem dokąd mam uciec
Przed szarą burzą cierpienia
Lecz wiem, że na pewno mam serce
I w nim będę szukała schronienia

To serce da mi radość
Uczuciem miłości upoi
To ono pozwoli zapomnieć
O chwilach przeżytej niedoli

Kiedy piszesz, czujesz się wolna?

To mnie relaksuje i wycisza. Nie dopuszczam do siebie zewnętrznych bodźców, tylko skupiam się na procesie tworzenia, który jest naprawdę dla mnie ważny.

Też chciała bym mieć taką moc resetowania umysłu! A co możesz doradzić osobom, które swoją pasję dopiero zaczynają rozwijać?

Po prostu rób to co kochasz i nie daj sobie wmówić ze jest inaczej. Małymi krokami możesz osiągnąć bardzo wiele!

Instagram Magdy: https://www.instagram.com/magda_lene_/

Opublikowane przez Olga Jas

autor stron www, CEO w instaprojekt

9 myśli w temacie “Romantyczne dusze nie wyginęły – wywiad z @magda_lene_

    1. Nie każdy idzie z duchem czasu. A potem jest smutek, że nikt już nie czyta blogów i nie ma dla kogo pisać. Chcąc funkcjonować jako cyfrowy twórca obowiązkowo musimy się z insta zaprzyjaźnić. Takie czasy 😉

      Polubienie

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij